ДОГОВІР

на інкасацію  грошових коштів та  цінностей

м. Полтава                                                              ”     ” ________________ 2011 р.

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ОХОРОНА ГРУПП» ( в подальшому – Виконавець), в особі директора Макухи Олексія Олексійовича, що діє на підставі Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України № 878 від 25.10.2017 року та Статуту Товариства, названий у подальшому “Виконавець”, з однієї сторони

___________________________________________________________, надалі «Замовник», в особі керуючого Філії ______________________________________________________________________, який діє на підставі Статуту Банку, Положення та довіреності, посвідченої , з другої сторони,

уклали цей Договір про наступне:

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

1.1. Виконавець власними силами і засобами,  та транспортом, в погоджені дні та години проводить інкасацію валютних цінностей (грошової виручки) Клієнта Банка-замовника згідно “Інструкції з організації перевезення валютних цінностей та інкасації коштів в установах банків України” № 29 від 31.03.2017 року зі змінами та доповненнями.

1.2.Списки об’єктів Клієнта Банка-замовника, дні і години збирання валютних цінностей погоджуються Сторонами за затвердженим графіком і викладаються в Додатку № 1, який є невід’ємною частиною цього договору.

  1. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН.

2.1.  Виконавець зобов’язується здійснювати приймання від Замовника валютних цінностей, їх перевезення і здавання до каси Банка-замовника в опломбованих інкасаторських сумках (мішках, сейф-пакетах) не пізніше 10.00 в день наступний за днем інкасації .

2.2.    Збирання валютних цінностей Виконавцем проводиться шляхом
приймання сумок (мішках, сейф-пакетів) з виручкою інкасаторами Виконавця безпосередньо в підрозділах, в інкасаторських пунктах, через каси та об’єкти Клієнта за
затвердженим Сторонами Графіком.

2.3.  Для збирання валютних цінностей Виконавець закріплює в безкоштовне
користування за кожним підрозділом Клієнта необхідну кількість
інкасаторських сумок (мішків, сейф-пакетів). Сумки (мішки, сейф-пакети) є власністю Виконавця та при розірванні цього Договору підлягають поверненню Виконавцю протягом 2-х днів з дня припинення дії цього Договору.

  • Клієнт зобов’язується забезпечити наявність вільних і освітлених шляхів, входів і коридорів, ізольованого приміщення для приймання валютних цінностей і можливість здійснення інкасації, як правило, на першому поверсі. Виконавець при необхідності, може пред’явити додаткові вимоги, спрямовані на забезпечення безпеки своїх інкасаторів (супроводження інкасатора працівником охорони при слідуванні з грошима до виходу та інш.), що визначається додатковими умовами цього Договору.
  • Клієнт забезпечує підготовку сумки (мішка, сейф-пакета) з валютними цінностями заздалегідь до приїзду інкасаторів (не менше як за 15 хвилин).

2.6. Інкасатор не вправі приймати від Клієнта  сумки (мішки, сейф-пакети), якщо вони мають пошкодження, нечіткість відбитку пломбіратора або невідповідність його зразку, завіреному Виконавцем, а також невідповідність суми цифрами сумі прописом в накладній і копії супровідної відомості та ін.

  • Порядок збирання валютних цінностей, що передбачений цим Договором, Сторонам відомий і є для них обов’язковим, будь-які зміни (назви Клієнта Банка, його рахунку, адреси, кількості пунктів інкасації, режиму роботи та інш.) повинні бути узгоджені усіма зацікавленими Сторонами не пізніше як за 5 днів до настання зазначених змін, із внесенням відповідних змін.
  1. УМОВИ ЗБИРАННЯ ВАЛЮТНИХ ЦІННОСТЕЙ.

3.1.  При підготовці для здавання сумки (мішків, сейф-пакетів) з валютними цінностями представник Клієнта підраховує всі гроші, розсортовує грошові білети за купюрами на придатні і зношені, керуючись при цьому Правилами визначення платіжності банкнот і монет Національного банку України затвердженими Постановою Правління НБУ від17.11.2004 р. № 547, обв’язує грошові білети, після чого гроші вкладаються у сумку (мішок, сейф-пакет).

Не дозволяється проводити обандеролювання або обв’язку грошових білетів у корінці по сто аркушів різних номіналів із зазначенням кількості аркушів і суми вкладених грошей.

  • Перед вкладанням в сумку (мішок, сейф-пакет) готівки Клієнт заповнює комплект бланків (супровідну відомість, накладну і копію супровідної відомості) до кожної сумки (мішка, сейф-пакету) під копірку і підписує кожний примірник, потім вкладає у сумку (мішок, сейф-пакет) перший примірник супровідної відомості. Сумку (мішок, сейф-пакет) з готівкою опломбовує таким чином, щоб пломба знаходилась якомога ближче до замка (при цьому кінці шпагату від зав’язаного вузла в пазу пломби повинні мати довжину не більше 2 см.) і здає її разом з накладною інкасатору Банка-виконавця тільки після перевірки його службового посвідчення з фотокарткою, пред’явлення доручення на право приймання інкасатором валютних цінностей, а також завіреною печаткою Виконавцем явочної картки. Після цього здавач Клієнта звіряє підпис інкасатора на копії супровідної відомості зі зразком його підпису на службовому посвідченні та дорученні, перевіряє наявність печатки Виконавця і одержує від інкасатора порожню сумку (мішок, сейф-пакет), закріплену за цим Клієнтом, чи його підрозділом.
  • Якщо сумка (мішок, сейф-пакет) з валютними цінностями не підготовлена в установлений час до здачі інкасаторам або має дефекти, що зазначені в п.2.6. цього Договору, то здавач Клієнта робить у явочній картці запис про причини не здачі валютних цінностей і завіряє своїм підписом. За згодою здавача проводиться повторний заїзд. При відсутності такої згоди здавач Клієнта робить про це відповідну відмітку в явочній картці.

 

  • Виконавець передає сумку (мішок, сейф-пакет) з валютними цінностями до офісу клієнта у визначений день за адресою: м.Глобине, вул.____________ за Журналом обліку прийнятих сумок і мішків з готівкою і порожніх сумок. Другий примірник Журналу з підписами касира і бухгалтера – контролера клієнта забирає інкасатор Виконавця.
  • При виявленні Клієнтом у процесі перерахування нестачі або надлишку грошей, а також фальшивих неплатіжних білетів і монет у сумці (мішку, сейф-пакеті), Клієнт складає про це акт у встановлені формі.

У випадку повторних нестач готівки у сумках (мішках, сейф-пакетах) уповноваженому представнику Клієнта може бути надана уся інформація та данні відеоспостереження з машини інкасації за діями  інкасаторів Виконавця.

  1. РОЗМІР ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.

4.1. За послуги інкасації Виконавця Клієнт  сплачує суму з розрахунку 1500,00 грн. за кожен заїзд бригади інкасації (без урахування ПДВ) за згідно Додатку № 1, щомісячно не пізніше 15 числа місяця наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами  акту   виконаних  робіт, по банківським  реквізитам:

р/р UA803052990000026009041211915 в АТ «КБ «ПРИВАТБАНК»,

МФО 305299;

4.2 За послуги з перерахунку коштів які були проінкасовані до каси Банку –Замовника Клієнт сплачує комісійну винагороду в розмірі 0,1% від суми перерахованої готівки шляхом списання необхідної суми комісійної винагороди з рахунку Клієнта

 

 

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

5.1.   Виконавець несе відповідальність перед Клієнтом за цілісність та схоронність сумки (мішка, сейф-пакета) з валютними цінностями з моменту прийняття її у встановленому порядку інкасаторами Виконавця від Клієнта та припиняється в момент передачі сумки (мішка, сейф-пакета) з валютними цінностями представнику Клієнта за місцем доставки за документами зазначеними в п. п. 3.1., 3.2. цього Договору та в порядку передбаченому Постановою Правління НБУ № 29 від 31.03.2017 р.

5.2.  Виконавець не несе відповідальності перед Банком та його
Клієнтом за наповненість сумки (мішка, сейф-пакета) при наявності непошкоджених
пломб, справності та цілості сумки (мішка, сейф-пакета).

  • У разі втрати інкасаторами Виконавця сумки (мішка, сейф-пакета) з валютними цінностями, а також приймання дефектної сумки (мішка, сейф-пакета), в якій виявиться недостача цінностей, Виконавець несе відповідальність перед Клієнтом в розмірі фактичних прямих збитків. Розмір валютних цінностей визначається із копії супровідної відомості, що залишається у Виконавця.
  • Якщо об’єкти Клієнта зачинені для проведення переобліку, санітарного дня або не працюють з інших причин, Клієнт зобов’язаний повідомити про це Виконавця до 12-00 години цього дня за тел. 0503051978.
  • У разі неможливості інкасації та доставки валютних цінностей до установ Банка у зв’язку з відсутністю умов, визначених у п.2.4. цього Договору, інкасація валютних цінностей не проводиться, про що повідомляється Виконавцю та Клієнту. Клієнт самостійно вирішує питання доставки валютних цінностей до каси Банка своїми засобами.

 

  • Всі суперечки, що виникають між Сторонами цього Договору, вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством України.
  • Факти неналежного виконання Виконавцем своїх обов’язків за цим Договором та розмір збитків, що підлягають відшкодуванню, встановлюється судом.
  1. ДОДАТКОВІ УМОВИ.
  • Клієнт додає до Договору список об’єктів, що інкасуються, підписаний Клієнтом.
  1. ФОРС-МАЖОР.

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання відбулося внаслідок дій обставин непереборної   сили,   що   виникли   після   укладення   цього   Договору   внаслідок   подій надзвичайного характеру, які Сторони були не в змозі ані передбачити, ані відвернути розумними заходами.

  • Сторона, що посилається на обставини непереборної сили, повинна негайно проінформувати іншу Сторону про настання таких обставин у письмовій формі або за телефоном.
  1. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ.
  • Цей Договір укладений на невизначений термін і набуває чинності з дня його підписання. Кожна із Сторона має право розірвати цей Договір, письмово повідомивши про це інших Сторін цього Договору за один місяць до дати з якої пропонується розірвати Договір.
  • Договір складений у 3-х примірниках, по одному для кожної із Сторін які мають однакову юридичну силу.
  • Сторони цим підтверджують, що вони є резидентами України та мають статус платника податку на прибуток на загальних підставах, передбачених Законом України “Про оподаткування прибутку підприємств”.
  • Всі неурегульовані питання за цим Договором регулюються відповідно до вимог Постанови Правління НБУ № 29 від 31.03.2017 р. та вимог чинного законодавства України.

 

 

 

 

  1. ПОШТОВІ АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН:

 

9.1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«АВ ОХОРОНА ГРУПП»

36004, м. Полтава, вул. Чураївни, буд. 3/2

код ЄДРПОУ 41626178

Тел.

Платник податків на загальній системі оподаткування.

Не платник ПДВ.

Директор   _____________________________________        О.О.Макуха

 

М.П.                                       (підпис)

 

«____» ___________ 2021 р.

 

                                  

 

9.3. Клієнт

 

Директор                                                                                                      

 

«________» __________   2021 р.                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК № 1

до Договору № __________

на інкасацію  грошових коштів та  цінностей від “__” ________2021 року.

 

 

м. Полтава                                                                                           “____” ________  2021 року

 

 

 

СПИСОК

 Об’єктів Замовника, що обслуговуються

 

 

п/п

 

Назва

об’єкту

 

 

Адреса  номер

телефону

 

Спосіб здачі грошових коштів

 

 

 

Час початку

роботи

 

 

Час

закінчення

роботи

 

 

Час приїзду

інкасаторів

Понеділок-пятниця

 

Субота-неділя
1 2 3 4 6 7 8 9
1

 

 

 

 

 

   

 

 

 

Безпосередній

заїзд

інкасаторів

9.00 20.00 17.00-17.40 вихідний

 

 

 

 

_____________________      О.О.Макуха

(підпис)

 

 

_______________

(підпис)

 

 

 

 

 

 

 

Директор ТОВ «АВ ОГ»_________________О.О.Макуха

ПРОЕКТ ДОГОВОРУ №  ______

 

про надання послуг перевезення валютних цінностей

 

м. Полтава                                                                            ___.___. 20___ року

 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ ОХОРОНА ГРУПП» ( в подальшому – Виконавець), в особі директора Макухи Олексія Олексійовича, що діє на підставі Ліцензії Міністерства внутрішніх справ України № 878 від 25.10.2017 року та Статуту Товариства, названий у подальшому “Виконавець”, з однієї сторони, та

_____________________________________________________________________________________

(повна назва)

в особі ______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________,

(посада, прізвище, ім’я та по батькові)

що діє на підставі_____________________________________________________________________,

(назва документу)

що іменується в подальшому ЗАМОВНИК, з другої сторони, при спільному згадуванні – СТОРОНИ, уклали цей Договір про наступне:

 

  1. Предмет Договору

1.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується надавати на умовах визначених в цьому Договорі послуги з супроводження цінних вантажів, що перевозяться уповноваженими особами ВИКОНАВЦЯ, а ЗАМОВНИК зобов’язується прийняти та оплатити ВИКОНАВЦЕВІ зазначену послугу.

1.2. Службовий наряд ВИКОНАВЦЯ складається не менше ніж з двох озброєних вогнепальною зброєю (9 мм ПМ, 5,45мм АК-74у, у якій снаряд (куля, шріт тощо) приводиться в рух миттєвим звільненням хімічної енергії заряду (пороху або іншої пальної суміші) та спеціальними засобами працівників ВИКОНАВЦЯ на кожний маршрут.

1.3. Час початку здійснення послуг ВИКОНАВЦЕМ вважається час з моменту прибуття працівників ВИКОНАВЦЯ до працівників ЗАМОВНИКА.

1.4. Час закінчення надання послуг вважається час доставки та здачі відправлень ЗАМОВНИКА  за місцем їх призначення уповноваженим особам ЗАМОВНИКА.

 

  1. Обов’язки та права Сторін

2.1. ЗАМОВНИК зобов’язується:

2.1.1. Здійснювати оплату наданих ВИКОНАВЦЕМ послуг в порядку і строки, визначені у Договорі.

2.1.2. Своєчасно (не пізніше чотирьох діб) повідомляти ВИКОНАВЦЯ про недоліки в виконанні обов’язків працівниками ВИКОНАВЦЯ та при необхідності вимагати їх заміни.

2.1.3. Надавати ВИКОНАВЦЮ необхідну інформацію, що стосується цього Договору.

2.1.4. Не розголошувати стороннім особам інформацію, що стосується надання послуг та зобов’язань Сторін за цим Договором.

2.1.5. Повідомити ВИКОНАВЦЯ про відомі йому обставини, що можуть негативно вплинути на якість та безпеку виконання заходів з супроводження.

2.2. ЗАМОВНИК має право:

2.2.1. Вимагати від ВИКОНАВЦЯ своєчасного виділення в його розпорядження необхідної кількості бригад інкасації , визначеної в Додатку № 1 до даного Договору.

2.2.2. Вимагати від ВИКОНАВЦЯ чіткого та надійного виконання послуг з перевезення валютних цінностей.

2.2.3. Розірвати Договір в односторонньому порядку, якщо ВИКОНАВЕЦЬ грубо та систематично (2 і більше разів) порушує умови даного Договору, в порядку визначеному п. 5.5. цього Договору.

2.3 ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується:

2.3.1. На умовах визначених в Договорі та Інструкції НБУ від 31.03.2017 року чітко та надійно надавати послуги з перевезення валютних цінностей, у межах своєї компетенції, визначеної чинним законодавством та нормативними актами.

2.3.2. Виділяти в установленому порядку бригаду (бригади) інкасації, озброєні вогнепальною зброєю, оснащені засобами зв’язку та спеціальними засобами.

2.3.3.Надавати ЗАМОВНИКУ необхідну інформацію, що стосується цього Договору.

2.3.4. Не розголошувати стороннім особам інформацію, що стосується надання послуг та зобов’язань Сторін за цим Договором.

2.4. ВИКОНАВЕЦЬ має право:

2.4.1. Перевіряти у межах компетенції умови праці бригад інкасайії ВИКОНАВЦЯ.

2.4.2. Контролювати використання задіяного особового складу ВИКОНАВЦЯ за призначенням, згідно умов Договору.

2.4.3. Вимагати своєчасної оплати за надані послуги.

2.4.4. Розірвати договір в односторонньому порядку, якщо ЗАМОВНИК грубо та систематично (2 і більше разів) порушує умови даного Договору, в порядку визначеному п. 5.5. цього Договору.

 

  1. Ціна послуг та порядок розрахунків

3.1. Вартість послуг визначається в залежності від обсягу фактично наданих ВИКОНАВЦЕМ послуг, згідно заявок та розрахунку вартості послуг (Додаток №1) ВИКОНАВЦЯ.

В разі роботи бригад інкасації ВИКОНАВЦЯ  в вихідні та святкові дні вартість послуг сплачується із застосуванням коефіцієнту 1,5 або за договірним тарифом.

3.2. Оплата за надані послуги ВИКОНАВЦЯ за Договором, здійснюється щомісячно шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ до 15 числа місяця, наступного за розрахунковим, на підставі оформленого ВИКОНАВЦЕМ та підписаного обома сторонами Акту приймання-передачі послуг (Додаток № 2 даного Договору – зразок Акту приймання-передачі послуг).

3.3. При безпідставній відмові (відсутність письмових зауважень) ЗАМОВНИКА від погодження Акту приймання-передачі послуг протягом 5-ти робочих днів від його отримання, робиться відмітка про це, а послуги вважаються наданими ВИКОНАВЦЕМ належним чином, якісно та прийнятими ЗАМОВНИКОМ у повному обсязі.

3.4. Складання Актів приймання-передачі послуг покладається на ВИКОНАВЦЯ, який щомісячно готує Акти приймання-передачі послуг та надає їх ЗАМОВНИКУ не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим.

3.5. Оплата за виконання послуг по супроводженню згідно з цим Договором здійснюється в національній валюті України.

 

  1. Відповідальність Сторін

4.1. Сторони не відповідають за зобов’язаннями одна одної перед іншими особами.

4.2. Всі суперечки за даним Договором Сторони вирішують шляхом переговорів. Спори, які не вдалось вирішити шляхом переговорів, встановленим законодавством порядком передаються на вирішення господарського суду.

4.3. За прострочення ЗАМОВНИКОМ визначеного Договором строку оплати за надані ВИКОНАВЦЕМ послуги, ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЮ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла в період, за який сплачується пеня, від суми простроченого невиконанням зобов’язання за кожний день прострочення.

4.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості послуг ВИКОНАВЕЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 10 % ціни неякісних послуг.

4.5. ВИКОНАВЕЦЬ несе майнову відповідальність за збитки, спричинені ЗАМОВНИКУ сторонніми особами шляхом викрадення, грабежу, умисного (пошкодження, знищення) цінних вантажів, що перевозяться, в наслідок неналежного виконання ВИКОНАВЦЕМ своїх зобов’язань за Договором.

4.6. Факти неналежного виконання ВИКОНАВЦЕМ своїх зобов’язань та розмір збитків, що підлягають відшкодуванню ним, встановлюються у визначеному чинним законодавством порядку.

4.7. Розмір збитків повинен бути підтверджений відповідними документами та розрахунками вартості викрадених (пошкоджених, знищених) цінних вантажів, що складаються протягом трьох діб за участю уповноважених осіб ВИКОНАВЦЯ і ЗАМОВНИКА. У разі не складання відповідних документів ВИКОНАВЕЦЬ звільняється від майнової відповідальності.

4.8. Факти невиконання, неналежного виконання обов’язків за Договором та вина ВИКОНАВЦЯ, у разі виникнення спору між Сторонами та не вирішення його шляхом переговорів, встановлюється у судовому порядку.

4.9. Відшкодування ЗАМОВНИКУ заподіяних з вини ВИКОНАВЦЯ збитків вирішується шляхом переговорів, а якщо не вдалося вирішити шляхом переговорів, здійснюється ВИКОНАВЦЕМ за рішенням суду, що набрало законної сили.

4.9.1. ВИКОНАВЕЦЬ не несе майнової відповідальності за збитки, заподіяні ЗАМОВНИКУ під час дії форс-мажорних обставин.

 

  1. Строк дії Договору

5.1. Договір укладається строком на 12 місяців і набуває чинності з ___20___ року.

5.2. Строк дії цього Договору може бути продовжений Сторонами на кожний наступний строк, якщо за 64 дні до закінчення строку його дії жодна із Сторін не буде вимагати його припинення.

5.3. Цей Договір може бути змінений або доповнений за письмовою згодою Сторін. Сторона, яка вважає за необхідне змінити або доповнити Договір, надсилає пропозиції про це іншій Стороні.

5.3.1. Пропозиції про внесення змін та доповнень до цього Договору, що стосуються зменшення кількості маршрутів, ЗАМОВНИК надсилає ВИКОНАВЦЮ не менш, ніж за два  місяці до запровадження таких змін.

5.4. Сторона, що одержала пропозицію про внесення змін або доповнень до Договору, повинна дати відповідь на неї протягом не більш ніж 20 (двадцять) днів після отримання такої пропозиції. У разі неотримання відповіді щодо пропозиції про внесення змін або доповнень в Договір у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, зацікавлена Сторона має право розірвати Договір в порядку, визначеному п. 5.5. даного Договору.

5.5. Сторона, яка має намір розірвати Договір, надсилає письмове повідомлення про це іншій Стороні за два місяці до дати такого розірвання.

5.6. При достроковому розірванні договору за ініціативою ЗАМОВНИКА останній компенсує витрати ВИКОНАВЦЯ пов’язані із скороченням штату працівників ,які обслуговували маршрути передбачені умовами договору, відповідно до чинного законодавства.

 

 

 

  1. Конфіденційна інформація

6.1. До конфіденційної інформації відносяться відомості щодо супроводжуваного вантажу та осіб, що до цього залучаються (особисті дані, адреси, місця проживання, телефони та інше) та відомості, що стали відомі в процесі виконання цього Договору.

6.2. Представники Сторін, що підписали цей Договір, своїм підписом на цьому Договорі надають свою згоду іншій Стороні на використання, обробку, збереження їх персональних даних в об’ємі наданої/отриманої інформації за цим Договором та необхідному для виконання цього Договору.

Своїм підписом на цьому Договорі представники Сторін підтверджують, що належним чином повідомлені про включення їх персональних даних, які отримуються / надаються з метою виконання цього Договору у Базах персональних даних Сторін, мету їх використання і обробки та права, визначені Законом України «Про захист персональних даних».

 

  1. Форс-мажорні обставини

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання/неналежне виконання зобов’язань, передбачених цим Договором, якщо таке невиконання є результатом дії обставин непереборної сили (форс-мажор). Обставинами форс-мажор, в цілях цього Договору, вважаються: воєнні події, пожежі, вибухи, перекриття руху уповноваженими державними органами, стихійні лиха, надзвичайні ситуації (техногенного, природного, соціального та воєнного характеру), терористичні акти, а також акти органів влади та правоохоронних органів, які впливають на виконання зобов’язань за цим Договором, інші обставини  непереборної сили, які не залежать від волі Сторін та унеможливлюють виконання зобов’язань за цим Договором. Про настання  обставин форс – мажор потерпіла Сторона зобов’язана повідомити іншу Сторону в найкоротші можливі терміни.

7.2. Офіційним підтвердженням факту виникнення обставин форс-мажор є документ, виданий компетентним органом.

7.3. Не надання підтверджуючого документу, вказаного в п. 7.2 цього Договору, позбавляє Сторону можливості посилатися на обставини форс-мажор як обставини, які позбавляють її від відповідальності в порядку, передбаченому в п.7.1 цього Договору.

7.4. Якщо дія форс-мажорних обставин продовжується більше ніж 1 (один) місяць, Сторони проводять переговори з метою узгодження подальших дій.

 

  1. Інші положення

8.1. До цього Договору застосовується матеріальне та процесуальне право України.

8.2. Кожна з Сторін цим підтверджує, що:

–   її представник, який підписує цей Договір, має усі необхідні повноваження у відповідності з законодавством, установчими документами Сторони для того, щоб представляти Сторону та укладати від її імені цей Договір;

–    не вимагається будь-яких подальших/попередніх схвалень укладення Договору;

– не існує будь-яких обмежень на укладення Стороною (підписання представником Сторони) Договору.

8.3. Якщо будь-які положення цього Договору прийдуть у протиріччя із вимогами чинного законодавства України, це не впливає на чинність всього Договору. Сторони повинні замінити положення, які не відповідають вимогам чинного законодавства положеннями, які їм відповідають.

8.4. Цей Договір складений в двох ідентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.

8.5. Взаємовідносини Сторін, не врегульовані цим Договором, регулюються чинним законодавством України.

8.6. Будь-які офіційні повідомлення, якими Сторони обмінюються під час виконання цього Договору, а також з метою його зміни, розірвання, викладаються у письмовій формі, підписуються уповноваженим представником(ами) Сторони та скріплюються печаткою Сторони.

Усі повідомлення, направлені Сторонами одна одній мають вважатися поданими належним чином, якщо вони направлені листом з повідомленням про одержання його адресатом або доставлені і вручені особисто за вказаними юридичними адресами Сторін.

8.7. До договору додаються Додатки № 1, 2 які є невід’ємною його частиною:

Додаток №1 «Розрахунок вартості»;

Додаток № 2 «Акт приймання-передачі послуг – зразок»;

 

 

  1. Місцезнаходження і банківські реквізити Сторін:

 

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

 

 

ВІДПРАВНИК:

  _____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

(повна назва)

_____________________________________

_____________________________________

(юридична адреса)

_____________________________________

_____________________________________

(фактична адреса)

 

тел. _____ – ________________

тел. бухгалтерії – _______________

факс – _____________________

__/р  №   ______________________________

в ____________________________м. ______

(назва банку)

код банку _________  ЄДРПОУ __________

Свідоцтво про реєстрацію платника

ПДВ № _____________

Інд. податковий номер __________________

 

Е-mail: _______________________________

 

Директор  ТОВ «АВ ОГ»

 

___________________ Олексій Макуха

 

«____» _____________ 2021р.

 

М.П.

 

_____________________________________

(посада)

__________    _________________________

(підпис)                       (ініціали та прізвище)

 

“_____”  _____________2020

М.П.

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

до договору про надання послуг з перевезення валютних цінностей

 №_______________

від ________.20____р.

 

 

                                 Розрахунок вартості послуг

№ з\п Маршрут Вартість
1 По м.Полтава та по м.Кременчук 300,00 грн.за 1 заїзд
2 м.Полтава- м.Кременчук 1300,00 за один заїзд

 

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

 

 

ВІДПРАВНИК:

  _____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

(повна назва)

_____________________________________

_____________________________________

(юридична адреса)

_____________________________________

_____________________________________

(фактична адреса)

 

тел. _____ – ________________

тел. бухгалтерії – _______________

факс – _____________________

__/р  №   ______________________________

в ____________________________м. ______

(назва банку)

код банку _________  ЄДРПОУ __________

Свідоцтво про реєстрацію платника

ПДВ № _____________

Інд. податковий номер __________________

 

Е-mail: _______________________________

 

Директор  ТОВ «АВ ОГ»

 

___________________ Олексій Макуха

 

«____» _____________ 2021р.

 

М.П.

 

_____________________________________

(посада)

__________    _________________________

(підпис)                       (ініціали та прізвище)

 

“_____”  _____________2020

М.П.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

Акт приймання –передачі  послуг

за Договором про надання послуг з  перевезення валютних цінностей ВИКОНАВЦЯ

 № __________від   __________  20__ р.

 

 

м.  Київ                                                                 «____»   ________ 20__  р.

 

 

Ми, що нижче підписалися, представник „ЗАМОВНИКА” ________________________________, з однієї сторони, та представник „ВИКОНАВЦЯ” ,

____________________________________________________________, з другої сторони, склали цей акт про те, що  з  ______   по ________  20____р. „ВИКОНАВЦЕМ” надані послуги з перевезення валютних цінностей, в загальному ________ годин, із них в святкові  дні    _____  годин. Вартість фактично наданих послуг становить ________ (__________ ) грн. ___ копійок,

прописом

в тому числі ПДВ _______ (____________)  грн. ____копійок.

Послуги надані в повному обсязі. Взаємних претензій щодо якості та строків надання послуг Сторони не мають.

 

ВИКОНАВЕЦЬ:

 

 

ВІДПРАВНИК:

  _____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

(повна назва)

_____________________________________

_____________________________________

(юридична адреса)

_____________________________________

_____________________________________

(фактична адреса)

 

тел. _____ – ________________

тел. бухгалтерії – _______________

факс – _____________________

__/р  №   ______________________________

в ____________________________м. ______

(назва банку)

код банку _________  ЄДРПОУ __________

Свідоцтво про реєстрацію платника

ПДВ № _____________

Інд. податковий номер __________________

 

Е-mail: _______________________________

 

Директор ТОВ «АВ ОГ»

 

___________________ Олексій Макуха

 

«____» _____________ 2021р.

 

М.П.

 

_____________________________________

(посада)

__________    _________________________

(підпис)                       (ініціали та прізвище)

 

“_____”  _____________2020

М.П.

вул. Чураївни, буд. 3/2, м. Полтава, Україна, 36004
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

АВ Охорона Групп © 2025